[general at piratskapartija.com] Piratski sastanak!

blaeks blaeks at gmail.com
Wed Dec 7 03:12:55 EST 2011

 na zalost necu moci da prisustvujem u nedelju.
ekipa iz Novog Sada me je sinoc zvala za hitan sastanak jer hoce da izlaze
na lokalne izbore jer kako kazu "moramo da sprecimo neke stvari". svi momci
rade i stariji su pa mogu u doba kada se ne radi.

u ns krecem oko 9AM, bicu kod prijatelja u toku dana a sa NS piratima se
sastajem u 19h u klubu kosmosapiens, novi sad.
ima jedno mesto kod mene u autu za put na tamo.

*poceo sam ponovo da radim od pre neki dan pa opet fali vremena za dodatne
aktivnosti.
*

b. <http://blaeks.wordpress.com/>*